الاثنين، 31 أغسطس 2015

حادثه :(

احلي حاجه في حادثه النهارده بالرغم من كل السلبيات والقرف واني لا خدت منه لا حق ولا باطل ولا ان الظابط اللي نعرفه ما رضيش يوديني القسم عشان ما اتبهدلش !!! ولا اني حتي ما شوفتش رخصه قيادته اللي اظن انها ما كانتس معاه : 


لسه ممكن لو واحده في ورطه في الشارع الف واحد يجي يساعد 


لما الراجل كان حيكت بالعربيه الناس وقفوا له 


لسه في ناس جميله قوي راحت جابت بولش ونظفت مكان الخبطه عشان يهدوني انها مش كبيره


واللي يوريني صور حادثته وانها قضا اخف من قضا  
واللي يفكرني ان كلنا سلام 


واللي يهديني ويقولي خشي العربيه من الشمس 
مكالماتكم وبوستاتكم واللي عايز يجي لي واللي بيطمن علينا من هنا وهناك 


واحلي واهم حاجه ابويا اللي كان واقف لهم اسد 
واخويا اللي جالي في خمس دقايق من شغله ودخل مسرح الجريمه بحته امريكاني سد مخرج البيه اللي كان حيهرب منه 
الحمد لله علي كل حاجه 

اكتشفت كمان ان الشخص البارد هو اللي بيسيطر عالوضع وبيكسب بطريقه او باخري حتي لو هو اللي غلطان  وده طبعا ما كنش انا !!!

 واني عيطت كتير قوي واتقهرت قوي فبقيت مكسره وعايزه انااااام ومش عارفه

انا في الاخر بصيت للسما وقلتله حاختصمك يوم القيامه عند ربنا وفوضت الامر لصاحب الامر المنتقم الجبار 


ما اعرفش انا جبت القوه دي في قمه قهرتي ازاي لدرجه اني 

شوفت نظره خوف في عينه وده لوحده عندي كفايه 


,
الحمد لله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق