الثلاثاء، 16 ديسمبر 2014

كان نفسي في درسنج روم


طول عمري كل ما اقلب دولابي مع تغيير الفصول ومع استيلائي على كل دواليب البيت عشان مش مكفيه هدومي اقول ايه نفسي يبقى عندي درسنج رووم يا دوب تشيل الهدوم والجزم اللي ماليه البيت وقالبه دواليبه وبلاكاراته وجزاماته

مؤخرا اتغيرت الرغبه المحمومه دي واتحول لاني عايزه اوضه قرايه ايون اوضه قرايه

ارضيتها بااركيه والوانها فاتحه وفيها كرسي هزاز وكل حيطانها ارفف خلف خلاف املاها كتب واعمل فيها ساوندسيستم واقعد عالكرسي الهزاز واشغل التكييف في الصيف ودفايه زي اللي في الافلام القديمه في الشتاء واسمع صوت حركه الكرسي عالباركيه واتوه في كتاب وراه كتاب وراه كتاب وبعدين اروح في النوم !!!!

املى ارضياتها بافات وقطع سجاد يدوي ملون وما يدخلهاش غيري

هو انا اتجننت ولا اللي باطلبه غريب من كام يوم لقيت صاحبتي مشيره صوره بالظبط هيه تخيلي لاوضه القرايه بتاعتي وفجاه لقتني باشاور عليها واقول هيه دي بالظبط اللي انا عايزاها وكان اللي صممها كان معايا في خيالي بس نسي يغير الكرسي ويعمله هزاز

واكتشفت ان ممكن من كتر ما بتتخيل حاجه بجد ممكن تلاقيها وتتنفذ وتتصور وتجيلك على فيسبوك كمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق